Luften känns högtidlig!

Jag kör på och börjar blogga, utan bortförklaringar!  Kanske funkar det bättre då!
Vilken dag det varit, började med att självaste kungabebisen såg dagens ljus, en riktig prinsessa. Alltså jag älskar monarkin och tycker att kungafamiljen är så fin. Det kan ju bara vara en kronprinsessa som står och ser helt outstanding ut(och i ett par vanliga byxor dessutom)några timmar efter en förlossning! Cant wait tills namnet presenteras imorgon!
Förmiddagen spenderades alltså framför tvn, snusandes på min alldeles egna prinsessa.
Sen kom finaste Josefin hit, och pratade ikapp det vi missat under denna month apart <3
Tog en promenad, och efts vädret var så fint så mötte vi upp Helena och Joline(några av våra nyfunna vänner från föräldragruppen) och tog en till promenad!

Det här ,ed föräldraskap förresten- det blir bara roligare och roligare för varje dag som går, samtidigt som kärleken till vår dotter bara växer och växer. Mitt liv har en helt ny mening, som en sista pusselbit för att allt skulle kännas komplett! Säger som prins Daniel; störst av ALLT är kärleken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0