veckostart.

måndag igen, vissa veckor verkar bara ha måndag & fredag, men det passar mig utmärkt, jag är så glad att få ha Daniel hos mig om  dagarna. Börjar bli liiite segt att gå hemma just nu, dagarna blir baaara längre ju närmre BF vi kommer. Och det blir ju inte bättre att jag för tillfället inte har ork att vara särskilt social, men det är väl inte så konstigt egentligen?

Helgen har inte varit vidare fartfylld, i lördags gick vi en sväng på stan & blev några par skor rikare, träffade mandi en sväng och på kvällen åt vi hemmagjorda hamburgare, åt godis och kollade på "hur många lingon finns det i världen"(vilken himla bra film btw). Hade en nästintill sömnlös natt, vilket händer rätt ofta nuförtiden, så under gårdagen var jag en zombie, men tog mig ändå ut till trögden för att kolla på lite fotboll och gå en promenad.
Sen blev det thai och ännu mera film.

Haha, händelserikt liv, men vi ska väl passa på nu, för snart blir det desto mer aktivitet in this house.

Kl 10 ska vi iväg och skriva på faderskaps papper, sen ska vi se vad denna dag har att erbjuda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0