en ynka liten dag.

Imorgon är det äntligen det datum vi längtat och väntat på i nästan 10 månader.
Åh vad vi är redo att möta det lilla yrvädret, är så himla nyfiken på vad det är
för liten människa som ska komma ut & vända upp och ner på våran värld,
och ge våra liv en ny mening.

Samtidigt är jag livrädd, tänk om han/hon inte mår bra? tänk om han/hon inte trivs hos oss?
Hur byter man en bebisblöja?

Men jag är helt säker på att vi kommer klara det här tillsammans jag & Daniel,
och jag blir alldeles varm varje gång jag tänker på att vi inom två veckor kommer ha våran
egna lilla familj, och att vi äntligen kommer få hålla pyret i våra armar.














Kommentarer
Postat av: jos

Ni kommer garanterat klara av föräldraskapet med allt vad det innebär. Jag tror på er tillsammans med många andra.

2011-09-16 @ 17:08:46
URL: http://happyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0