FAIL!!

Jag bestämde mig för att rycka upp mig, ta en promenad till ICA, köpa nya "mama" och gå hem och ta ett långt bad.
Då hände det, jag nådde toppen av förnedring.

Letade upp regnjackan och fram med gummistövlarna. På med regnjackan, som såklart inte gick att knäppa(det hade jag på känn), på med gummistövlarna - och dem spricker, världens mest tåliga sko s-p-r-i-c-k-e-r.
Aja, tänker att"jag ska ha den där tidningen", ska bara hämta plånboken, letar febrilt ett tag tills jag kommer på att den liggen i bilen-  såklart den bilen som Daniel tagit till jobbet dagen till ära.

tänkte först låsa in mig och gråta. Men istället tog jag ett paraply och gick till pappa för lite medömkan. Att man kan känna sig så himla liten fast man är stor som en elefant.

Nu tänker jag lägga mig i badet utan tidning. Sen när jag kommer upp ska jag lägga mig i soffan med en film.
för det är jag faktiskt värd.

Kommentarer
Postat av: Jose

Men goseknoa då! Tur du har pappa din! Saknar dig'

2011-09-13 @ 19:39:41
URL: http://happyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0