familj.


Dagen har gått i ett känns det som, fast i ett alldeles lagom tempo. Har hunnit med allt jag skulle + ett besök hos pappa och mandi nu på kvällskvisten, gud vad mysigt det är att bo med gångavstånd till familjen.

Föräldrakursen idag var bra, pratade mest om tiden när "2 blir 3" så att säga, mycket relationstips och första året-prat. Fick igång lite tankar som jag faktiskt inte tänkt på innan.
Förlossningen och att äntligen få träffa denna bökiga gos-onge har ju varit målet med dessa 9/10 månader, det är liksom det man räknar ned till för att orka med. när jag tänker efter har vi nog inte tänkt så mycket på allt det praktiska som ska klaffa när vi kommer hem, utan har bara längtat tills vi får knytet i våra armar.
Känns skönt att ha ventlierat lite.
Ser redan fram emot "återträffen", och få se alla små underverk, spännande.

Nu ska jag dricka mitt hallonbladste och kolla på true talent.

so long!

P.S. V.  39 idag, HELT OTROLIGT! Kom nu bebis.



Haha, påsk -09, den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0