speciell gåva.

det bjöds på tomatsoppa och ugnspannkaka hos min käre far. gud så gott det är alltså, vilken jäkla tomatsoppa.
läste någonstans att någons BM tipsade om att äta ärtsoppa om man ville få igång förlossningen, så det blir soppa hela veckan nu, haha! okej, nu ska jag sluta tjata, kom när du är redo pyret.

påväg hem från pappa mötte jag en liten eko-bonde, han var långt över pensionsålder, var ungefär lika lång som jag(1,56) och hade skägg. Typ som en skinny version av jultomten. han var ute och raggade nya kunder, och när vi pratat klart och jag skulle gå vidare så gav han mig ett kilo kalvfärs, "du ska äta bra mat, nu när du snart ska få barn". haha, hur gullig? mys-farfarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0