seg.

Inatt drömde jag att plutten krafsade så hårt i magen att handen helt plötsligt var på utsidan, jag fick panik, men det enda alla sa var att det var så gulligt, och klappade lite på den! Haha, herregud vad vidrigt.

Har varit vaken sen 6.30, men har bara hunnit äta frukost och kolla på TV hittills, not so effective.
Idag ska jag hinna med städning av övervåningen, steka muchos pannkakor, ta en promenad och sen blir det föräldrakurs. Heja heja!


Vi åt kantarellstuvning & omelett till middag igår. mumsimumsimumsi.


Kommentarer
Postat av: Jenlen

så himla gott med kantareller, skogens guld. ska snart steka lite också tänkte jag & ha på mackan!

2011-09-01 @ 20:17:13
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0