over and over.

puh- idag tog det tid att baka. allt gick så bra till en början, bottnarna blev super och fyllning och frosting med.
rastlös som man är så orkade jag inte vänta på att det andra botten skulle svalna helt, så jag smetade på fyllningen och garnerade ena tårtan. när jag sen slet ögonen ifrån tårtan jag höll på med, ser jag att den andra tårtan simmar i smält fyllning. hela bordet var fullt.
mer ingredienser hade jag inte heller. tur att botten och frostingen är så sjukt goda att fyllningen nästan blir lite överflödig. så kan det gå minsann!

ska vila en stund innan jag går till pappa, vi blir bjudna på soppa och pannkaka, som sig bör en torsdag.




Chokladtårta med nougatfyllning(hrm) & chokladfrosting. yum-yum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0