downtown.

idag ska jag ta mig utanför dörrarna är det tänkt.
Ska ner på stan med systeryster och köpa present till pappa som faktiskt fyller 60 på lördag, den perfekta(och billigaste;) presenten skulle ju vara att ge honom sitt första barnbarn. Men för det första så känns det lite osäkert, och jag är inte så mycket för att ge presenter i efterskott.
och för det andra så brukar jag och mina syskon gå ihop på presenter, och just denna present vill jag absolut inte blanda in dem i(mer än att de kommer vara världens bästa morbror och moster förstås).

Nu ska jag fixa det som fixas kan, känner mig som en nättare elefant vad jag än tar på mig.
men piffa lite kan man ju!

Kommentarer
Postat av: Deer

Detsamma :) Tror du er kommer i tid? Jag tror tyvärr jag får vänta ett tag till...



Kram :)

2011-09-14 @ 13:24:36
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer
Postat av: Deer

Oj, jobbigt med klåda men spännande att det kanske drar igång snart! :) Skönt att du eventuellt slipper vänta mycket längre! Let me know what happens!



Kram

2011-09-14 @ 16:33:22
URL: http://www.minbebis.com/blogg/deer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0