BF+6

BF+6?? vadtusan. kära, älskade, underbara bebis, KOM NU!!
dagarna är fruktansvärt långa och mitt tålamod är superslut. imorgon ska jag till BM, ska be på mina bara knän om en hinnsvepning. och på fredag är det UL, och det vill jag ABSOLUT inte gå på.
För att klara dagarna så kör vi mantrat "varje graviditet är ett mirakel, och snart får vi träffa vårat".
känns lite sektliknande härhemma ibland.


idag ska jag installera the sims på datorn, och hoppas att timmarna springer iväg lika fort som de gjorde när man var liten.

 

Josefin kom med vääärldens största och finaste paket till lillen,
för att uppmuntra de otåliga föräldrarna så fick vi öppna det i förtid, (but not the card).
Tack fina fina du.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Blödig som jag är börjar jag gråta. Vilken tur att ni gillade det <3

2011-09-21 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0