autumn.

Det blev en 3-timmars fika på stan med Carro och Sandra, en alldeles perfekt start på helgen.
Är helt slut nu, ska ut till Daniels föräldrar på middag, så laga mat slipper man ju iallafall ;)

Fick mail från IKEA att de har parkeringsloppis på varenda IKEA i hela sverige. Det lät ju alldeles toppen, eftersom vi är ute efter en bäddsoffa till gästrummet/kontoret(aka. Sverige-rummet) & hittar man inget på parkeringen kan man ju ta en sväng in också! Eller in måste man ju iallafall & ladda upp med massa ljus inför mys-hösten som smyger sig på. Har en stark känsla att denna mys-höst kommer innebära ännu mera hemma-mys än vad den normalt gör.
Jag ÄLSKAR hösten! & jag älskar att det idag bara är 12 dagar kvar till bf!


Jag & Sandra i gbg för nästan precis 2 år sedan.
(jag fastnar inte på bild längre)(får knappt plats på bilden snarare)


Kommentarer
Postat av: Pi - Mamma i Oktober!

Åh här vi 32 dagar kvar till bf!

2011-09-02 @ 23:53:38
URL: http://thelittlefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0