Arg.

Daniel är nu pappa(to be) på papper. Skönt att det äntligen blev klart.
Tänk att vi snart blir föräldar alltså, svårt att greppa.

Gick in en sväng på apoteket efteråt och köpte nya järnisar- nu får det faktiskt vara sista gången på ett tag i hope.

Kom på att det är 10 dagar innan BF, vilket betyder att jag inte får någon graviditetspenning längre, utan fr.o.m nu ska anmäla föräldrapenning, men tror ni jag kommer in på förs'kringskassan? Såklart inte.

Fick även reda på att det blivit något konstigt med min lön i Juli(då jag gick på Graviditetspenning), så nu är jag skyldig 9122:-, hur fan kan det gå till egentligen när det inte är jag som gjort något fel? Åh, så-jävla-arg, och så jävla olägligt.

Nej nu tror jag att jag ska baka bort min sura min, brukar faktiskt funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0