Måndag.

Då var det måndag igen, har haft en alldeles underbar helg.
I lördags efter Daniels match, så var det "after beach" på All in. Det sprutades rosé och champagne överallt och jag kände mig rättså missanpassad med min alkoholfria öl, & en kroppshydda att missta med en nättare elefant(cant deny it), men jäklar vilken härlig sommarfeeling man fick.

Då afterbeacharna drog vidare, så satt vi(Sofie, Henke & Daniel) & avnjöt en inte så fantastisk middag, men desto trevligare sällskap. Tröttheten gjorde sig mer än påmind dock, och jag somnade i soffan innan klockan hunnit bli 22.00.

Söndagens största del spenderades bland flyttkartonger & tvätt, så nu har vi packat det som går att för-packa, flytten närmar sig med stormsteg nu.
Hann även med att kolla på Sofies fotbollsmatch, & senare titta förbi henne på födelsedagsfirande/tårtbuffé.

Pyret verkar missta magen för boxningsring, mysen!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, kl 11 ska jag sitta i frisörstolen.


Sist vi var på UL fick vi en 3D bild på pyret, hur häftigt är det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0