snyft, snyft.

Egentligen var ju planen att jag skulle vara på jobbet 830-17.00 idag, men efter att ha legat och frusit och svettats om vartannat hela natten, så fick det bli sjukanmälning idag.
Jag och bebis verkar inte dela åsikt kring det här med att man behöver sömn som mest, när man mår som sämst, då den röjde satan så fort jag var på väg att somna mitt i feberfrossan. Så jag har sovit 1½ timme sen 01.50 inatt.
Lika bra att vänja sig tills krabaten är på utsidan.


Idag blir det att kurera mig i soffläge. Daniel är och spelar match, och sen ska han egentligen på kalas, får se fall han kanske kan komma hem och ta hand om hans stackars gravida kvinna istället, är inte särskilt duktig på att vara ensam hemma.

Nu ska jag slå på en film och hoppas att john blund kommer och besöker mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0