slowwalk

försökte mig på en promenad tidigare, känner mig som en pensionär så sakta jag måste gå, det går liksom inte!
känns som knivhugg i nedre delen av magen, även då jag har på foglossningsbältet. det är väl bara att stå ut, men längtar efter att kunna träna på riktigt.

nu är det inte långt kvar tills flytten till huset heller :D ska bli så himla himla skönt att komma igång, fast det är mycket målarfärg som krävs innan vi kan bo in oss på riktigt. den 1a juli äger starten rum!! och den 17e juli går jag på havandeskapspenning, det behövs, känns redan tungt att jobba, svårt att få till alla förflyttningar när magen är i vägen.

nu ska jag inta viloläge innan jag börjar jobba 1430.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0