saturday.

Var en lyckad kidnappning igår, och vi fick även med oss Jossan. Åkte ut till bresse och åt middag, och sen ut till klubbis och kollade båtar.
Har som tradition härhemma att varje lördag då jag är ledig går vi ner till tammerfors och köper valnötsbröd och går hem och äter lördagsfrukost, gud vad jag älskar lördagsfrukost! Promenaden till tammerfors var dock i varmaste laget idag. men no complains.

Idag ska jag kolla på Daniels match, och sen ska jag till "all in" på after beach, där alla mina vänner håller hus denna lördagseftermiddag. Har bättrat på brännan(som jag inte har) med en spraytan, har fått för mig att pyret inte gillar när det blir för varmt, han/hon bara bökar och stökar vid för höga temperaturer.

nu måste jag sätta fart härhemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0