Godmorgon!

Det är svårt att sova om nätterna när man vaknar varje gång man vänder sig om av smärtan i magen.
Pratade med BM igår, hon sa att det är ligamenten, som vanligtvis håller in magens muskler, som töjer sig lite för fort, och att det är det som känns som knivhugg i sidan av magen, och sedan kan gå över i molande värk bak i ryggen.

Min ögonsten just nu är nog det här graviditetsbältet, vilken skillnad det gör om dagarna alltså, lovesit!
Kanske får prova ha det på om nätterna med? haha.
Idag går vi in i v28, och även trimester 3(!!!). Nu kan man säga att vi är inne på slutspurten ;)

Nej nu måste jag klä på mig, jobb 11-2030 idag.


Vi var och hälsade på bebisgrisar igår, jag vill ta med mig en hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0