Tisdag

t-i-r-e-d, usch vad ögonlocken känns tunga idag.
Fick inte somna om efter kisspausen vid halvfyra(helt sjukt vad stark den lille rackaren är nu alltså, är helt öm i revbenen). Låg och försökte tvinga mig att somna tills klockan var halvsex, sen gav jag upp. Överaskade istället Daniel med äggsmörgås-frukost, det var han värd- bigtime! Han har varit helt otrolig under dessa månader, oavsett hur elak jag varit eller hur orimliga saker jag bett om så har han fixat allt. Han är världens bästa livskamrat och kommer bli världens bästa pappa.

Manda, Mommo och Mamma ska komma hit på lunch alldeles strax, sen ska här bakas västerbottenpaj tills kräftskivan på fredag. Fytusingen vad gott det ska bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0