new day.

Har sovit som en stock inatt, somnade vid 23 och vaknade 9, skööönt!

Idag har jag inga planer alls. Hade jag inte varit så jäkla otymplig så hade jag varit ute och rensat ogräs mellan plattorna på tomten, och gjort iordning fint i de små rabatterna. Mennej, det får vänta till våren.
Istället ska jag nog ta ett långt bad och göra mig lite fresh, det ska jag nog orka med! Kanske fixa iordning lilla garderoben och fylla på med alla fina saker från babyshowern.


Allt gick bra hos BM igår, huvudet på lill*n är ruckbart, alltså har pyret sjunkit ner liite iallafall.
SF fortfarande 35. Tänk att det här kan ha varit sista besöket, åh vad jag önskar att det var det, jag längtar ihjäl mig.

Nej, tappa upp det där badet kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0