needs.

Vilken dag - har haft familjen på lunch, & sen hängt med manten. Himla mysig syrra man har alltså- så mysig att jag inte ville att hon skulle lämna mig, så jag följde efter henne hem till fårtickan när det var dags för henne att gå, & sen snodde jag med mig pappa på promenaden tillbaka. kunde gå hela vägen utan minsta ont, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist, vilken frihetskänsla!

nu värker det dock lite här & var, men det var det värt!
ska snart ta mig upp ur soffan för att göra pajdeg till västerbottenpajerna(det blev bortprioriterat idag), sen får den vara i kylen över natten, because this women need some rest.

22 dagar kvar till BF idag, komsikomsi lillegos!



Utgångsläget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0