Husmor.

Var & hälsade på Emelie, Peter & deras lille Charlie igår, & jag har aldrig längtat mer tills våran lille tittar ut. Man blir nästan lite avundsjuk. Charlie fick iallafall göra sitt bästa för att försöka locka ut h*n, så nu är det bara att hålla tummarna.
När vi kom hem så hämtade vi täckena & la oss i soffan framför tvn, & där vaknade vi även imorse.
Inte en enda kisspaus har jag tagit inatt, kanske ska jag fortsätta sova på soffan?

Anyway, så ska jag nu ställa mig och göra köttbullar att fylla frysen med, 1800g pure meatballs. Gud så gott!
1530 ska jag till barnmorskan, & innan dess ska jag försöka hinna iväg till nordea och hämta någon form av kuvert att skicka in havandeskaps AVI-n i, efts att jag glömt fylla i mitt kontonummer på försäkringskassan. SMART!

Nej, nu ska jag sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0