Effektiv morgon.

Vaknade X antal ggr inatt för jag var döhungrig, så kl 6 imorse fick det vara nog.
Så nu har jag både ätit frukost, badat(& rakat benen, alltså HUR jäkla svårt får det vara egentligen, hädanefter får Daniel snällt hjälpa till), städat och satt igång en maskin tvätt. Good girl!

Tänkte försöka mig på någon form av B.U.S inför kvällen kräftskiva, får se hur det blir med det.

Var på föräldrakurs igår igen, jag gillar den alltså. Skönt att prata med andra som går igenom samma sak, har samma frågor, & är lika nervösa/förväntansfulla som jag/vi. Man känner sig för himla tråkig när man pratar graviditetskrämpor & babytalk med någon som inte alls är på samma plan som en själv.

Nej nu ska jag fortsätta förbereda lite inför kvällen!



Förra årets kräftskiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0