bök & stök.

Gud vad jag har sovit inatt, 11 timmar, så-jävla-skönt!
Jag försöker sova & vila så mycket jag bara kan, lär inte bli mycket av den varan senare i höst.
Läste förresten någonstans att fosterrörelserna brukar minska såhär i slutet av graviditeten, men här är det tvärtom. Det bökas & stökas dag som natt, det är riktigt svårt att sitta upp, -om inte omöjligt under de riktiga karatepassen. Puh, hoppas att det är ett tecken på att Mini tänker komma ut snart.

Kom inte upp ur soffan igår för att baka de där pajerna, så de står i ugnen right now. Ska nog passa på att göra ananas-pajerna nu direkt, så att jag bara kan fixa med allt småpyssel på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0